tiistai 16. syyskuuta 2014

Dahlia, vanhankansan mukaan Jortsikka

Loppukesän tullen kukkapenkissä alkavat vihdoin kukkia yhdet minun lempikukistani; Dahliat, jotkut tuntevat nämä ihanuudet paremmin nimellä Jortsikka. Rakkaalla lapsella kun on monta nimeä :)
Tänä vuonna olin erityisen onnekas sillä, meidän Dahliamme alkoivat kukkia jo aika aikaisin! Joinain vuosina olen saanut nauttia kukista vain pienen hetken kun ne ovat alkaneet kukkia vasta syksyllä ja ovatkin sitten lakastuneet ihan liian pian. Dahliat ovat meinaan hyvin herkkiä hallalle, sillä ne ovat hyvin vesipitoisia kukkia ja siksi jäätyvät jo pienessäkin pakkasessa kuoliaiksi  :( 
Tässä ovat minun henkilökohtaiset lempparini: 

Nämä punaiset muistuttavat minusta vähän ruusuja (; 

Dahioita on myös monen muun värisiä ja mallisia. Ne kaikki ovat omilla tavoillaan kauniita, mutta nämä yksilöt ovat valloittaneet minun sydämeni! Onko teillä lempikukkaa? Jos on niin mikä? :D

Sitten olisi vielä asukuvaa viikonlopulta. Taustana mikä muukaan kuin meidän valoittava Dahliapenkki! <3

Mmm, mikä pepsodenthymy! xD
Pitäisi vaan olla vielä "vähän" valkoisemmat hampaat...

Hattu: Isältä "lainattu"
Aurinkolasit: RayBan, Italiasta
Paita: H&M
Hame: LeatherHeaven
Stay upit: Mylly Outlet
Korkkarit: Seppälä

Lucakin kiinnostui Dahlioista :D
Pyysin ensimmäistä kertaa poikaystävääni ottamaan asukuvia. Oli muuten outoa ja hämmentävää poseerata sille xD
Noh, ihan hyviä kuvia niistä onneksi kuitenkin tuli :)

<3 Erica

4 kommenttia:

  1. Voi mitä ihania asukuvia. Sä oot niin ihana persoona. Nähdään varmaan Tampereella marraskuussa?

    VastaaPoista
  2. Sinähän se vasta valoittava persoona oletkin maiju! :) Tottakai, me nähdään marraskuussa, mikäli vaan löydämme toisemme sieltä väen paljouden seasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tulen varmaan lauantaina... ja kyllähän sä varmaan mut taas bongaat sieltä... Mä pukeudun varmaan vähän värikkäästi ;)

      Poista
    2. Uskoisin meidänkin tulevan juuri lauantaina :)
      Jep, kyllä sut viimeistään väreistä tunnistaa, ellei kuule sua ensin xD

      Poista