Kiertelinkin keskustaa pitkin ja poikin ja päädyin käymään mm. Nappipuotissa ja Elokuvadivarissa :)
Divarista tarttui mukaan 3 leffaa ja näin vasta jälkeenpäin huomasin, että niissä kaikissa näyttelee Johnny Depp ;3 Myönnän olevani suuuuri Depp fani!!
Kerrankin minulla oli myös aikaa koluta kirppareita ja teinkin muutamia mahtavia löytöjä!
Tämä ihanuus löytyi Radiokirppikseltä:
| Mä oon ihan hullaantunut kaikkiin Japani- ja Kiinalaistyylisiin vaatteisiin :3 |
Sieltä löysin vain muutamalla eurolla itselleni nämä ihanuudet:
| Liivi on ohutta ja pehmeää trikoota, joten se tuntuu todella mukavalta päällä :) Merkistä en tiedä kun laput on leikattu irti. |
| Liivin juju löytyykin oikeastaan vasta täältä selkäpuolelta -> ihana! |
| Tästä Vilan hameestakin maksoin vain muutaman euron. Hame näyttää oikeastaan käyttämättömältä :) |
| Tässä kuva vielä takaa (: |
<3 Erica
Ihania löytöjä. Usein kirpparilta tekee niitä parhaita löytöjä... ja hyvään hintaan ;) Näyttää hyvältä toi sun tatskasi.
VastaaPoistaJep, kirppikset on aivan mahtavia paikkoja :) Oon huomannut, että säkin oot tehnyt tosi kivoja löytöjä kirppiksiltä, niin tiedät mista puhutaan! Tatskaa löytyy vähän lisääkin, mutta ei näy noissa kuvissa, kun toppi peittää juuri sen verran ;) Ihana kuulla, että joku muukin pitää siitä kuin minä ;D
VastaaPoista