maanantai 2. helmikuuta 2015

Hot pepper red hair

Nyt kun olen ehtinyt jo itse totella tähän uuteen tukkaan, niin voin laitella siitä päivitystä tännekkin! ;)
Kävin siis vähän aikaa sitten parturissa ja olin harkinnan jälkeen päättänyt tehdä jotain radikaalia. Tukkaan tuli täysin uusi malli ja väri. Kyllä vähän jännitti...
Tässä kuva juuri ennen puliin lähtöä:


Ja tässä kuva heti kampaajakäynnin jälkeen: 


Voin sanoa, että totutteluun meni hetki, koska minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut näin lyhyitä hiuksia! Aluksi oli kokoajan hassu fiilis kun en tuntenut mun hiuksia :p
Mutta hyvää tuo lyhentäminen teki tukkani kunnolle, se on pakko sanoa (:
Tukka kun alkoi olla aika pahassa kunnossa...

Vielä muutama kuva lopputuloksesta:

Pahoittelen krääsää kuvan etualalla...
 Minulla on ollut aikaisemminkin toinen puoli päästä leikattu niin lyhköiseksi, että korva näkyy, mutta silloin toinen puoli jätettiin täysmittaiseksi. Jonka ansioista tuntui ja näytti siltä, että minulla oli pitkät hiukset. Noh, nyt lähti sitten toiseltakin puolelta enemmän.

Lävistyksetkin pääsevät nyt kunnolla esille! :D 

Ja sitten vielä takaa
Mitäs mieltä olette? Oliko parempi ennen vai jälkeen? 
Väristä tuli ainakin juuri sellainen kuin halusinkin ja olen myös tykästynyt malliin :) 
Tukan helppohoitoisuus pääsi myös yllättämään! 

<3 Erica 

4 kommenttia:

  1. Kiva malli, kasvonpiirteet tulee kauniisti esille. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Petra!
      Huomasin myös, että oot merkannut mut sun lukulistalle :D
      Aivan mahtava juttu, kiitos!

      Poista
  2. Vau, oikea asennekampaus. Tykkään. Sulle sopii juuri tuollainen, jossa on vähän rockia. Tässä sitä on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon just koittanut saada vähä enempi rockia mun tyyliin, niin kiva kuulla, että nyt osuttiin nappiin! :)
      Ihana nähdä, että sä maiju jaksat seurailla mun pikkuista blogia, kiitos!

      Poista