perjantai 4. huhtikuuta 2014

"Suunnittele ja toteuta heijastava koru"... Ennakkotehtäviä...

Blogissani ollut vähän liiankin hiljaista viime aikoina... Nyt kuitenkin yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ;P
Ylioppilaskirjoitukset ovat onneksi vihdoin takanapäin ja heti niiden jälkeen minun pitkikin alkaa vääntää jatko-opiskelupaikkoihin lähetettäviä ennakkotehtäviä. Minä kun olen aina niin ajoissa liikkeella! x)
Viimeisimmät tehtävät vein eilen postiin ja toivon, että ne ehtivät maanantaiksi Lahden Amk:hon...
Tässä olisi muutamia ennakkotehtäviäni, jotka postitin:

Tehtävänä oli tehdä rantasandaali, jonka voi oikeasti laittaa jalkaan. Pahvista siis (x

Sandaalille piti myös tehdä yhteen sopiva laatikko, johon se laitettiin

Piirrustus taidot on vähän ruosteessa, joten olin saada halvauksen kun piti piirtää oma kuva! Kuvassa piti olla mukana myös neulepipo ja -huivi.
 
"Suunnittele ja valmista heijastava koru", niin noh, en oikein tiennyt, että milla tavalla heijastava... Niin kuin heijastinheijastava vai peiliheijastava. Päädyin peiliin :)


Kaikki noista lähtivät postissa siis Lahden Amk:hon, mutta osa meni vaatesuunnittelupuolelle ja osa korusuunnittelupuolelle :) Nyt vaan hartaasti toivon, että kesän alussa kutsu pääsykokeisiin kolahtaisi postilaatikkoon!


<3 Erica 








6 kommenttia:

  1. Vau. Mä NIIN peukutan sulle. Ihania töitä, sä olet niin hyvä ja mä uskon, että sä pääsen tuonne AMK:hon ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos maiju! Mä luulen, että ne peukut tulee ihan tarpeeseen :) Mä hain myös Helsinkiin Aalto-yliopistoon, mutta katsotaan miten käy... Toivonmukaan pääsisin jompaan kumpaan, joko sinne Hesaan tai tonne Lahteen :D

    VastaaPoista
  3. Hivelevää jälkeä. Oliko korumuotoiluun lisäksi muitakin ennakkotehtäviä?

    VastaaPoista
  4. Kiva kuulla, että ainakin joku on tuota mieltä! :) En harmikseni kuitenkaan päässyt opiskelemaan tuonne Lahteen, mutta ajattelin yrittää vielä uudelleen. Ennakkotehtäviä oli muistaakseni yhteensä kolme tai neljä. Siitä on hetki aikaa kun ne väsäsin... Uskoisin, että ne voisivat kuitenkin vielä löytyä Lahden AMK:n nettisivuilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin niitä kovasti nyt etsiskellä mutta ehkä olen osaamaton tai ne on poistettu näkyviltä :/

      Poista
  5. Tottatosiaan... Uusimmat ennakkotehtävät (jotka ovat siis jo menneet), olivat vuodelta 2011, jotka mäkin nyt löysin kun niitä etsiskelin. Hassua... Miksiköhän ne eivät julkaise niitä uudempia?

    VastaaPoista