lauantai 3. toukokuuta 2014

Kirppari löytöjä :3

Tässä jonkin aikaa sitten kävin aamupäivästä parhaan ystäväni kanssa kahvilla Tampereella, mutta koska hänen piti mennä jo klo. 12 töihin ja minä olin lupautunut odottamaan poikaystävääni, joka taas pääsi neljältä töistä, jäin kuluttelemaan aikaani Tampereelle.
Kiertelinkin keskustaa pitkin ja poikin ja päädyin käymään mm. Nappipuotissa ja Elokuvadivarissa :)
Divarista tarttui mukaan 3 leffaa ja näin vasta jälkeenpäin huomasin, että niissä kaikissa näyttelee Johnny Depp ;3 Myönnän olevani suuuuri Depp fani!!

Kerrankin minulla oli myös aikaa koluta kirppareita ja teinkin muutamia mahtavia löytöjä!
Tämä ihanuus löytyi Radiokirppikseltä:

Mä oon ihan hullaantunut kaikkiin Japani- ja Kiinalaistyylisiin vaatteisiin :3
Huomasin, että Laukontorille oli tullut jokin uusi kirppis, jossa on myös kahvila. Voi olla, että paikka on ollut siinä jo aikasemminkin, mutta en vain ole huomannut sitä xD Valitettavasti en muista paikan nimeä, mutta suosittelen sitä lämpimästi :)
Sieltä löysin vain muutamalla eurolla itselleni nämä ihanuudet:

Liivi on ohutta ja pehmeää trikoota, joten se tuntuu todella mukavalta päällä :)
Merkistä en tiedä kun laput on leikattu irti.

Liivin juju löytyykin oikeastaan vasta täältä selkäpuolelta -> ihana! 

Tästä Vilan hameestakin maksoin vain muutaman euron.
Hame näyttää oikeastaan käyttämättömältä :)

Tässä kuva vielä takaa (: 
Päiväni oli siis oikeastaan oikein palkitseva. Tein ihania löytöjä kirppareilta ja sain hyvää hyötyiikuntaa kun kävelin pitkin keskustaa :D Suosittelen lämpimästi käymään kirppareilla, sillä sieltä voi tehdä aivan mahtavia löytöjä pikkurahalla! <3


<3 Erica 

2 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä. Usein kirpparilta tekee niitä parhaita löytöjä... ja hyvään hintaan ;) Näyttää hyvältä toi sun tatskasi.

    VastaaPoista
  2. Jep, kirppikset on aivan mahtavia paikkoja :) Oon huomannut, että säkin oot tehnyt tosi kivoja löytöjä kirppiksiltä, niin tiedät mista puhutaan! Tatskaa löytyy vähän lisääkin, mutta ei näy noissa kuvissa, kun toppi peittää juuri sen verran ;) Ihana kuulla, että joku muukin pitää siitä kuin minä ;D

    VastaaPoista