lauantai 1. marraskuuta 2014

Happy Halloween!

Virallinen halloweenpäivähän oli oikeasti eilen, mutta ehkä mä kerkiän vielä! :D

Yllätyksekseni meillä kävi eilen kolme hurjasti pukeutunutta tyttöä oven takana keräämässä karkkia! "Karkki vai kepponen?", onneksemme meillä oli hieman jotain makeaa varastossa, ettei tarvinnut pelätä kepposia x) Tapahan ei ole mitenkään yleinen täälä meillä suomessa ja tuo oli vasta toinen kerta kun minun muistaakseni kukaan on käynyt meillä "keppostelemassa".

Tänä vuonna minun ei tullut juhlistettua halloweenia mitenkään erityisemmin, kun koulussakaan ei ollut harmikseni mitään teemapäivää -.-
Viime vuonna kun olin vielä lukiossa niin meillä oli halloween teemapäivä ja minä sitten koetin vähän pukeutua ;) Tarkoitukseni oli esittää punahilkkaa. Hieman nykyaikaistettuna tosin (x Onnistumisen tuloksen saatte arvioida itse:



Lähikuva meikistä :) 


 Tuli kuitenkin vähän leivottua halloweenin kunniaksi :3 Saanen esitellä; karmaisevat haamumuffinit!


Niistä tuli kyllä karsean hyviä, mutta suuren marsipaani pitoisuutensa takia ne olivat todella makeita! Eli mikäli olet marsipaanin ystävä niin nämä haamut ovat juuri sinua varten ;P

Hirmuisin terveisin Erica 

2 kommenttia:

  1. Voi mikä ihanuus siellä onkaan. Voitko uskoa, että mua ei pelottanut ollenkaan sun näkeminen. Upea tuo punainen viitta. Sulle sopii punainen hyvin.

    VastaaPoista
  2. Voipi olla, että toi mun asu ei niin kovin pelottava ollut, mutta poikkesipahan ainakin vähän arkipukeutumisesta ;P
    Punainen on kyllä upea väri, joten kiva kuulla, että se vielä sopiikin :)

    VastaaPoista