keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Runeberg ja tortut

Tänään sain vihdoin oikein luvan kanssa nukkua keskellä viikkoa pitkään! ;P Mun lukuloma tosiaan alkoi tänään ja tulevat YO-kirjoitukset aiheuttaa jo aikamoista kutitusta vatsanpohjassa. Noh, täytyy nyt vain yrittää lukea kunnolla ja unohtaa tuosta "lukuloma" sanasta tuo "loma" kohta....
Päätettiin kuitenkin äidin kanssa kipaista Ideaparkissa, kun äidin uudet työlasit olivat valmiina haettaviksi.
Tässä päivän shoppailu-asu: 

Laukku: BiancoFootwear 
Takki: H&M
Liivi (takin alla, huppu näkyy): Saksasta
Hame: LeatherHeaven
Kengät: Tapas 

Takin malli ei ole paras mahdollinen, mutta tuo kuvio selässä antaa kyllä mallin anteeksi (; 
Tänään ennen kuin lähdettiin, niin äidin kommentti asustani oli: " Sä oot kyllä taas niin värikäs!" Kuulen tuon sarkastisen kommentin aika usein äitini suusta x)

 Pyrin pitämään Visani visusti lompakossa ja onnistuinkin siinä aika hyvin, sillä ostin vain yhden kaulakorun ja käytin yhdet kengistäni suutarilla korkolappujen vaihdossa :)

 Tälläisen kaunokaisen minä löysin H&M:n alesta:


Tässä vielä lähikuvaa korusta :)

Olen tunnetusti hulluna koruihin (minua on joskus kutsuttu joulukuuseksi) ja voisin sanoa olevani myös heppatyttö, joten enhän minä voinut tuota söpöläistä ostamatta jättää :3 Kaiken lisäksi se mätsää mun oikeassa lapaluussa olevan tatuoinnin kanssa ;) 

Tässä illalla leivottiin vielä äidin kanssa Runebergin torttuja. Tai no äiti leipo ja mä koristelin ;P  Mutta koska meillä ei ollut muuta kuin vain vihreää sokerikuorrutetta, niin meidän tortuista tuli ufo-torttuja xD

Makuhan se on kuitenkin tärkein ;) 
Hauskaa Runebergin päivää! Syökää paljon torttuja ;D

<3 Erica

2 kommenttia:

  1. Ihana takki ja asusi muutenkin taas niin kivan persoonallinen. Sanopa äidillesi, että "väriä mahtuu maailmaan"... niin kyllä hän ymmärtää ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiitos maiju! :3 Täytyypä lähettää äidille tuollaisia terkkuja ;)

    VastaaPoista