sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Tampere Kuplii!

Viikonloppuna Tampereella, tarkemmin Finlaysonin alueella järjestettiin "Tampere Kuplii!" nimiset sarjakuva festivaalit. Minäkin päädyin käymään siellä, jopa kahtena päivänä ystäväni innoittamana :) Tapahtumaan oli vapaa pääsy, mikä oli aivan mahtava juttu!

Tarjolla oli kaikenlaisia luentoja, signeerauksia sun muita, mutta oikeastaan ainoa ohjelma jonka itse kävin katsomassa oli Cosplay deitti. Ekakerta kun edes kuulin tuollaisesta! Olen siis aikas keltanokka näissä "piireissä", eikä minulla ollut itselläni edes cossia päällä. Pakko myöntää, että tunsin itseni hiukan "alastomaksi" xD

Oikeastaan tuo oli minulle ensimmäinen cosplay- tapahtuma jossa olen käynyt. Vaikkakin tapahtuma ei varsinaisesti ollut cosplay-tapahtuma, niin se oli valannut itselleen ihan kiitettävästi näkyvyyttä! :) Tapahtumassa oli mukavan rento tunnelma, vaikkakin porukkaa oli aika paljon. Näin paljon upeita asuja ja kyllähän siinä tuli sitten itsellekkin sellainen olo, että "Mäkin haluun!". Olen kyllä harkinnut cossaamista joskus, mutten ole vielä koskaan saanut aikaiseksi. Noh, ehkäpä tänä vuonna sitten ;P

Tässä minun asuni viikonlopulta. Taisin näyttää siellä porukassa aikas tavalliselta x)

Lauantain asu:


Pikkuhattu: Kirpparilta
Rusettikaulakoru: J&C
Paita: H&M
Hame: Itsetehty
Kengät: Tapas
Laukku: Ginatricot
Sunnuntain asu:


Takki: Kirpparilta
Korsetti: NewYorker
Housut: Ginatricot
Saapikkaat: Tapas
 Tuo takki on kyllä yksi minun suurista rakkauksistani! <3


Olen aina rakastanut kaikenlaisia nyörityksiä ja tässäkin ne ovat juuri piste i:n päälle!
Kangaskin on aivan ihana :3
Kuvassa näkyy myös saapikkaiden ihanat "timanttikorstelut" korossa ja jalantakaosassa.

Pääsin maistamaan myös minulle ihan uusia japanilaisia juttuja mm. Ramune juomaa.
Pullon avaamiseen tarvittiin vähän enemmän aivonystyröitä ja voimaa kuin meidän eurooppalaisten, mutta juoma oli hyvää. Makeaa ja makikun oli tunnistettavissa meloniksi ;P


Pullot olivat yllätyksekseni lasia ja niissä oli hauska muotoilu! ;D

Kiitokset ystävälleni Elinalle (joka näytti jälleen tyrmäävän hyvältä koko viikonlopun!) ja hänen kavereilleen joita sain nähdä tapahtumassa! Oli tosi kiva viikonloppu ja taisi tässä pieni kärpänen puraista ;)

<3 Erica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti