maanantai 8. syyskuuta 2014

Viimeinen teinivuosi starttaa

Todellakin tajusin tänään parhaan ystäväni kommentin ansioista, että minun elämäni viimeinen teinivuosi starttaa tänään O.o
 Täytin tänään yhdeksäntoista. Englanniksi se on "nineteen" ja samalla viimeinen numero jonka perässä on "teen" pääte, joka periaatteessa tarkoittaa teiniä. Tai niin me olemme ainakin meidän porukassamme aina vitsailleet xD

Jokatapauksessa meillä vieteltiin sunnuntaina synttäreitä, jonne kokoontui taas ihan mukava määrä sukulaisia :) Yhteistuumin äidin kanssa tuli tänä vuonna leivottua tämän näköinen synttärikakku:


Eihän se nyt ihan suoraan konditoriosta tulleelta näytä, mutta minusta se ainakin maistui hyvältä! 
Hoidin siis itse nuo koristelu hommat xD 

Kun sukulaiset sitten illasta kahvittelujen jälkeen lähtivät niin napattiin pari asukuvaa mun synttärilookista, ennen kuin sitten lähdettin karvapallojen kanssa ajelemaan kohti Etelä-Pohjanmaata. Asustelen siis tällä hetkellä siellä, koska aloitin opinnot Ilmajoella viimekuussa :) 

Paita: Sunny's Fashion
Farkut: Seppälä

Pikku Lucakin halusi tulla poseeraamaan kuviin, vaikka ei aina kameraan
suostunutkaan katsomaan :3
Tuon paidan minä olen hankkinut jo keväällä, mutta aikaisemmin ei ole tullut tilaisuutta pitää sitä. Ihastuin siihen niin, että minun oli pakko hankkia se, vaikka se olikin aika hintava... Ainakin minun budjetillani. Nyt ei tarvinnut kuitenkaan sitten kauaa miettiä, että mitä sitä laittaisi päällensä (x Ja olen yhäkin täysin rakastunut siihen <3 
Kyseinen liike josta paidan olen hankkinut löytyy Ideaparkista, Lempäälästä. En ole varma löytyykö liikkeitä muualta tai, että onko heillä nettikauppaa, mutta ihania vaatteita heillä on myynnissä! Ne tulevat suoraan Ranskasta ja Italiasta, niin ne eivät todellakaan ole mitään massatuotteita!

Viimeinen teinivuosi...tuntuupa vanhalta x)
Täytyy siis ottaa viimeisestä "teinivuodesta" kaikki irti ennen kuin minusta tulee aikuinen! Tosin olen sitä mieltä, että minä en tule koskaan kasvamaan kokonaan aikuiseksi! 
                  
Never grow up Peter Pan quote via www.Facebook.com/DisneylandForMisfits

<3 Erica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti